onsdag 27 november 2013

Sent i November

Här händer det inte så mycket nu för tin. Jag har varit väldigt, väldigt trött och ganska oinspirerad senaste tiden. Jag skyller på mörka november och världens tillstånd. Men det börjar dra ihop sig mot advent och juletider så snart piggnar jag nog igång ska ni se!


På dagarna läser jag matte och det kan man säga vad man vill om, men lite humor har de iaf klämt in mellan andragradsekvationerna...


Och ibland får man en liten uppmuntringsskattjakt och då kan man hitta en snus!


På kvällarna jobbar jag lite ibland och på nätterna pysslar jag. Den här paint-by-numbers-katten är på väg till Sue, hon som skickade mig fiskväskan.

 

Med jämna mellanrum trillar fantastiska saker ner i brevlådan. Från USA, Stockholm, Frankrike, Nederländerna, Italien, Polen, Sydafrika, Nässjö... Det är de bästa dagarna. 


Och Stinsen. Alltid Stinsen. 

1 kommentar: