fredag 13 december 2013

Två roliga saker som har hänt senaste veckan;


Jag åkte till Oslo och pratade så mycket med gammal vän och syster att jag fick ont i halsen. Sen kom Adrian farande från nordpolen med en kapetkalender i högsta hugg! Vi hälsade på mamma Tove på operan och fick se när de testkörde nötknäpparråttan! 


Vi åt middag med resten av galna familjen innan det var dags för Gogol Bordelloz med efterföljande Balkan Beat Party! Alltid bäst. 


Den andra trevligheten ägde rum i tisdags då det var dags för Hobbitpremiär och den här gången fick jag med mig självaste barndomsbästisen. 



Åh, den var så himla mysig. Det gör mig ingenting alls att de har ändrat så pass mycket från boken. Och det som den fått en del kritik för, att större delen av filmen bara är en lång, seg transportsträcka med ganska lite action, är nog det jag gillar mest! Det är ju så fint. Och Bard! Åh, don't get me started on Bard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar