torsdag 17 september 2009

ginger beer, ginger wine, ginger ale...

ingefara is the shit!

Nu ar jag ivag pa en Surfaris igen. Nu ska jag skryta lite over hur manga djur jag har sett idag. Idag har jag sett delfiner, en dykande val, en plaskande val med tillhorande valbebis, en stooor odla (over en meter), tva stora ormar (platta), en liten med ack sa giftig orm (levande, i veden framfor brasan), ett tjugotal (!) kangurus, en liten wallaby, massor med b-b-b-birds, ett piggsvin, fesk, och inte minst sa sag jag en skata spoa skiten ur en annan stor odla. Coolt.

Dessutom har jag fyllt ar. Jag har blivit ytterligare ett ar aldre och visare. Framfor allt visare. T.ex. vet jag att om man haller i en kangurus svans sa kan den inte hoppa.

Cheers!

(ps. om man haller i en manniskas ben kan hon inte ga...)

1 kommentar:

  1. Fast jag vet en ingefärsbaserad dryck som inte är så mycket the shit. Inte om man dagen efter ska krypa runt i öltankarna och tampas med groende jästsvampar och klorångor. Just det, Ratzeputz, fuck you! Det var många djur fy satan, själv har jag den senaste veckan sett ungefär en miljon sparvar, femtioelva trutar och någon slags tärna som såg ut att hålla på att kvävas efter att ha svalt en fjäder från sig själv. Och Terje också, om han räknas..? Jag vill också se valar!
    PUSS

    SvaraRadera