onsdag 16 januari 2013

Hej ni!

Undrar ni var jag har tagit vägen? (Om inte, vad gör ni då här???Va?)
Jag ska berätta för er att jag har;

A. Suttit och velat fram och tillbaka huruvida jag ska göra min hemtenta eller inte. Jag har inte orkat lägga ner hela min själ och vill helst inte lämna in något halvdant jag inte kan stå för, men ikväll fick jag flyt och nu är den inskickad på vinst och förlust!

B. Peppat Palau! Fattar ni hur många coola (och kanske livsfarliga) djur som finns där?

C. Lekt med Adrian som var här på skolan i nästan en vecka och hälsade på. Det var kul. Vi åkte till Lund och drack vin med Bahama Mama och spontansov på ett hotell.

D. Inte insett att det är mindre än två veckor kvar tills det bär av!

E. Googlat undervattenskameror och 50-talsbaddräkter i flera, flera timmar.

Såatte...nu vet ni det!

4 kommentarer:

  1. Ja - jag är en som undrat!!!
    A: Du lider följaktligen inte av en patologisk prokrastinering...
    B: Ingen aning - faktiskt. Jag kanske inte vill veta heller...
    C: Homo Ludens - jaaaa!!!
    D: Pirrigt?
    E: Typiskt dig...

    Jag säger bara: Rainbow´s end. Tänk att det är dit du ska ta dig!

    SvaraRadera
  2. stolt er jeg av deg mia, og jeg bare ELSKER dine påfunn.

    liselott; jeg liker din kommentar. men man kan ikke trykke på LIKER her (GILLAR). så jeg må istedet skrive at jeg LIKER den. HAHA.

    Jeg derimot, akkurat nå, sliter med prokrastinering. Eller, vet ikke om jeg kan kalle det det engang. Finner ikke motivasjon i foretagsøkonomi og matte jeg ikke forstår. Hurra.

    SvaraRadera
  3. Ni är väl för söta ni! Vad är Homo Ludens? Kram!

    SvaraRadera
  4. Homo Ludens = den Lekande Människan.

    SvaraRadera