onsdag 2 oktober 2013

Vips var det oktober och alla undrar vi väl vad som egentligen hände med september!? Vad ni gjorde får ni hålla ordning på själva, och dessutom är det här ju faktiskt min blogg så nu vi tar och tittar lite på vad jag gjorde;


Jag åkte västerut. Till Stavanger och förälskade mig i både staden och dess invånare.  


En vecka började det trilla in brev, det ena finare och längvägare från än det andra. Då var det bara att sätta sig och skriva tillbaka. 



Jag läste fina böcker...


...och klappade katt. Framför allt klappade jag katt. 


Samlingen av gamla djur- och naturböcker utökades med fem tjusiga exemplar. Men dem kan vi titta mer på en annan dag. 


Jag lärde mig virka mormorsrutor. Projektet för oktober blir att lära mig virka raka mormorsrutor. 


Jag skördade in det sista av sommaren.


 Och tänkte att herrejävlar vad fint det är med höst ändå!

4 kommentarer:

  1. Absolut!!
    Jag håller med dig helt och hållet.

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN UPPDATERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Men Torkman, jag vill ju läsa din blogg också ju, vad heter den?? Vavava?

    SvaraRadera
  4. andrasidansverige.tumblr.com
    men tumblr-appen på ipodspadsen muppar hela tiden så jag ska byta plattform men så länge kan du ju roa dig där!

    SvaraRadera