torsdag 13 november 2008

My nuts are brown, my ale is pale...

I måndags tog jag mig en liten tripp till kära gamla London. Tanken var att jag skulle hälsa på brorsan i Brighton, men biljetterna var svindyra och dessutom ösregnade det, så jag gick och drack öl med Mr. Cheeseman på Garlic and Shots iställlet.

Efter en inte så god natts sömn på Picadilly Backpackers mötte jag resten av räddningspatrullen samt Conor på Jumbo's. Vi gav oss för tredje året i rad ut på en liten Alpine-Challenge, där målet var att under dagen besöka 18 Samuel Smith-pubar.


Det gick över förväntan. Vi var alla lite smånervösa med tanke på att vi hade flyg att passa, och att förra årets challenge spårade ur någonstans halvvägs fram, men helt i onödan. Vi klarade hela rundan galant, och avslutade t.o.m med en extra pint på Blues Bar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar