fredag 28 november 2008

newsflash

Jaa ni, veckan som har gått har väl inte varit så där vidare värst mycket att ha, ganska tråkig. Det har börjat ta sig lite på jobbet iaf, börjar bli rätt mycket folk som vill komma och äta fårhuvuden och andra äckligheter, så då passar jag på att ta lite ledigt igen. Tog ytterligare en liten spontantripp hem, så nu sitter jag och laddar för fest i kära, gamla Kattne imorrn.




Jag skämtar inte, vi serverar det här. Och folk äter.

Jag och Louise har varit duktiga och tagit oss i kragen och varit iväg och "ölat". Nu är det skärpning som gäller! Jag har även hunnit med en riktigt klassisk bortgörning i stil med tappa-kondomer-på-bussen... Och Lollo, på tal om rugbyspelande kiwis, he's all yours!

Här om dagen var Jonas Gardell, i egen hög person, och åt på mitt jobb. Jag ville gå fram och skrika "HJÄÄÄLP" i hans öra. Det fick jag inte.

Sen idag fick jag besked av dans-Brita att det kanske inte var någon strålande idé att hoppa in tre veckor för sent i kursen, så jag vet i alla fall en som blir glad. Varsågod brorsan, här kommer din julklapp, i form av resesällskap =)

Snön som det skrutits så mycket om här hemifrån finns inte ett spår av, så jag börjar misstänka att allt var ett trick för att lura hem mig...

Tänkte avsluta med att citera konduktörens sista ord innan han klev av i Hallsberg för att göra kväll;

"Ha nu en underbar helg, ta vara på den, för den kommer inte tillbaka!"

4 kommentarer:

  1. Tack syrran! En av de bättre klappar jag fått...

    SvaraRadera
  2. Vada en??? men du kanske inte vill resa med mig... for all del, jag kan ju ga och dranka mig i en billabong eller se till att bli biten av nagot farligt djur om du hellre vill det. forreste, nar kommer den dar listan over varldens laskigaste djur? jag vantar....

    SvaraRadera
  3. anna, ja tack det vore snällt. det vore även bra om du kunde se till att få det avklarat innan den 20:e. Ju mindre Anna man behöver stå ut med desto bättre.

    SvaraRadera
  4. Bleeh vad äckligt :O

    SvaraRadera