tisdag 19 oktober 2010

nonsens

Sista kvällen hemma i Hissjöstugan. Lite sorgligt. Men det ska bli kul att komma tillbaka till alla i Oslo. Sj har för en gångs skull skött sig, och biljetten gick på ynka 114 spänn. Snyggt. Jag har egentligen inget av värde att säga, men som vanligt när det är packning och städning på gång blir allt annat helt plötsligt så mycket mer intressant. Jag har sytt om ett par fula fula jeans till ett par mindre fula jeans. Jag har omvandlat en juicekartong till en plånbok. Jag har sorterat lapptäckslappar. Jag har gjort en grym spellista på ipoden. När idéerna på onödigt görande tar slut finns ju alltid internet!



Vilket håll snurrar hon egentligen åt...?

Igår åkte jag till Nyköping och hälsade på Malin, som, dagen till ära, bjöd på pannkakstårta. Den i särklass bästa tårtan. Jag saknar Malin. Jag gillar inte att bara få träffa henne en eller möjligen två gånger i halvåret. Inte ok.

Jahapp. Nu kan jag inte ens komma på saker att underhålla mig med här längre. Eller er. Så då återstår väl bara själva packningen då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar