torsdag 2 augusti 2012

Karuseller, Karin, nygamla skor, stötta sten och lite Elvis






 I tisdags var vi mötte vi upp fina Ylva och spenderade en dag på paradiset på jorden; Gröna Lund. Som jag älskar det stället!


Visserligen började det ösregna mitt i alltihop, men då var det bara att sätta sig och ta en öl i väntan på bättre tider... Glada var vi, som ni ju ser, ändå.


 Världens kanske största sockervadd


Fina, fina. 

 Vi bodde hemma hos mormor och passade på att hälsa på hemma hos Kerstin och Owe. (Hej, hej Kerstin och Owe, tack för titten!) Idag är det Karindagen och eftersom alla damer i familjen heter så blev det bakelser till frukost.


Tre generationer Karin.


 Världens snyggaste skor norpade jag också åt mig. Kerstin gav dem till mormor, som gav dem till mamma, som gav dem till mig!


 På kvällen åkte vi till Hälleforsnäs och Kolhusteatern och såg på All Shook Up. Det var kul.


På hemvägen lärde vi norrmannen hur en sten ska stöttas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar