måndag 10 september 2012

V. 37

Den här veckan har alla förutsättningar att bli en mycket, mycket bra vecka.

Idag, t.ex. hade vi sovmorgon, sen en grymt bra föreläsning med Helena Thorfinn och det var den skoldagen.

Imorgon har vi egen läsning hela dagen (och så skulle vi se en film men den såg vi ikväll istället, smart.)


Vilket betyder åt att jag kan ägna mig åt cirkuspyssel! (Som ni ser ovan har jag redan börjat, så smått)

Sen på onsdag trappas det hela upp ett snäpp, för då fyller jag år! 


Och kolla in alla paket som kom i posten idag! Jag måste typ sitta på händerna för att inte börja pilla!

Och sen på fredag kommer Adrian hit till Tomelilla! YAY! Och sen på lördag är det cirkusfest!

Det KAN inte inte bli bra!

!!!!!

3 kommentarer:

  1. Det är klart att det blir bra! Det är ju DU!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Håper uka strekker til dine forventninger=)

    Og på fredag smäller det!

    SvaraRadera
  3. Grattis också här på bloggen - väntar bilder från helgen o cirkusfesten. Kram moster

    SvaraRadera