torsdag 18 december 2008

tider som flytt...

(snodde ordvitsen från brorsan...)

Igår bar jag mig av till Linköping för att hjälpa bror min att flytta. Vi Karlssons har väl inte direkt världens bästa självdisciplin, så i själva verket ägnades nog mer tid åt diverse pauser än själva städningen, men till slut fick vi till det. Hann t.o.m med ett litet besök hos söta Sandra i Norrköping, som för övrigt kan ha världens finaste lägenhet. Carin & Can var så vänliga att komma och hjälpa till. Idag kördes grejerna hem, och stuvades in i det redan överfulla huset. Jag har ägnat timmar åt att försöka fixa min ipod, som sedan visade sig klara sig ganska bra utan min hjälp, tack och lov! Har lite svårt att tänka mig en resa på typ 30 timmar utan musik...

Resan ja. I övermorgon bär det av. Imorgon åker vi till Stockholm för att önska släkten en godan jul och sen är vi faktiskt på väg. Jag har ännu inte packat en trosa. Har nog aldrig varit med om en så oplanerad resa, men det kan ju faktiskt inte bli annat än bra.

På tal om tider som flytt har jag precis börjat inse att jag lämnat Oslo. Både tråkigt och skönt.

De här vackra damerna kommer iaf saknas något fruktansvärt!

Nej, om jag skulle sluta komma på orsaker för att slippa ta tag i packningen.. Fast nu när jag tänker efter har jag en liten hög julklappar som faktiskt måste slås in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar