torsdag 17 november 2011


Nu har jag lärt mig hur man bloggar.

Först skriver man lite om vad man gjort idag.

Idag vaknade jag upp mellan två män. Vår nya sambo Mats hade gått i sömnen. Sa han i alla fall. Sen har jag varit på en handelsträdgård, blivit totaldissad av en besserwisserblomstertant, hälsat på Adrians pappa i Bøler, storstädat lägenheten, stickat en halv socka på fuskstickning, mjölksyrat gurkor och gått igenom 2500 bilder. 2500 bilder som jag trodde jag hade förlorat. 2500 bilder som låg på en kraschadhårddisk och aldrig mer skulle sett dagens ljus. 2500 bilder som snälla snälla snälla Mats (inte sömngångar-Mats, utan pappas gitarr-Mats) har tillbringat 12 timmar med att plocka fram. En efter en efter en. Jag är honom evigt tacksam!

När jag nu läser om min egen dag kan jag inte låta bli att inse att jag låter lite som om vore jag en tant. Tur att det är inne för unga tjejer att vara tantiga. (Det är visentligt att vara inne om man ska skriva en blogg)


Sen ska man lägga upp en bild på sig själv, gärna tagen i spegeln, och skriva lite om hur man ser ut och vad man har på sig.

Jag har på mig svarta ullstrumpbyxor, blå jeansshorts och en sönderklippt t-shirt från Levis. Tofflorna är 100% ull och en oförtjänad spontanpresent jag fick från Adrian i förrgår. Under läppen skymtar en Skruf stark white.

Avslutningsvis kan man lägga upp en länk till en låt eller en bild med en fin text. Här är en fin låt.



( "I use stuff other people have created to express my individualism")

Så där ja. Easypeasy att blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar