fredag 6 juli 2012

Sommarlov!

Sommarlovet har börjat mer än bra.



Välkomstkommitén rullade ut röda mattan när vi anlände frånOslo!




Det kanske inte ser så ut, men det här är världens största geting.



Vi tog en tur till Stockholm och hälsade på Eva-Britt och Tommy. Med hälsade på menas att packa upp, dammsuga, sortera och sätta in hundratals med böcker. Det var kul.




På hemvägen rättade vi ett gigantiskt korsord.


I Söderköping kan man äta glass. Med fina Maria, Carin och Can.


Min glass hette Sunshine.



Men den var alldeles för liten så jag köpte en till och min hand förvandlades till en klo.




Fina fina fälten.


Sen hittade vi en jordgubbsplocksodling och jag insåg att jag har lite för liten rumpa, lite för smala ben och lite för kort klänning för att se ut som en arbetande tant. Men det kommer kanske med tiden.




Mmm!

Ps. Inga djur kom till skada.

2 kommentarer:

  1. Underbart! Jag gillar särskilt röda mattan, och förstås biblioteksbygget. Kram, moster

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag dööör! Älskar den röda mattan <3

    SvaraRadera