måndag 19 mars 2012

Månkarbo!

Så här är det va. Min högsta dröm här i livet är att få bo i ett litet hus på landet. Det ska finnas lite skog och lite äng. Ett plommonträd och en get och så är min lycka gjord. Här om dagen fick jag för mig att jag skulle in och kika lite på hemnet. Bara för att. Självklart hittade jag mitt drömhus. Det är helt perfekt och jag drömmer om det på nätterna. Så om det är någon som har ett par miljoner som ligger och skräpar så är det bara att säga till!







Bilderna kommer från fastighetsbyran.se

2 kommentarer:

  1. Oj - vad fint!
    Men det finns fler hus och ett alldeles extra fint som står och väntar på er.

    SvaraRadera
  2. Är man lite språk- och trendskadad kanske om man inte alls uppfattade namnet som månkar-bo utan läste mån-karbo som i karbohydrater och lavkarbo hit och lavkarbo dit? ;) Väldigt fint hus i alla fall!

    SvaraRadera