söndag 10 juni 2012

The fans are having a ball!

Då var man ytterligare en tand fattigare. Imorse drog jag ut en tredje visdomstand och det gick ju bättre än förväntat faktiskt. Med tanke på att jag, med min tandläkarskräck, har legat och vridit mig och bävat och gråtit i två nätter. Men den lugnande tabletten gjorde susen, och den i kombination med någon slags chock har berövat mig på minnet från timmarna efteråt. Lika bra det, tänker jag. Min tandläkare är, för övrigt, världens bästa och om någon får för sig att dra ut en tand i Oslo så säg till. Jag är bara lite bitter över att jag inte bad om att få med mig tanden hem. Kan vara bra att ha.

Men nu pratar vi inte mer om den saken, utan det jag egentligen bara ville säga att jag är så SJUKT PEPP över att fotbolls-em äntligen har dragit igång. Det tycker jag är kul. Själv hejar jag på Holland, förutom Sverige då, men man får väl vara lite realistisk ändå. Min kära bror är nere och upplever spektaklet på plats. Lyllos honom.

Och dessutom är världens finaste Ylva på besök i Oslo över helgen och igår satt vi på Lektern, där det hela började för ganska exakt fyra år sedan, och drack öl och pratade om sånt som man bara pratar med henne om.

Det var egentligen bara det. Nu ska jag kolla på dokumentärer om smarta djur.



På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar