torsdag 1 november 2012

En liten uppdatering...

...bara så ni vet att jag lever och har hälsan.

Efter en fantastisk resa uppe i norr har jag landat hemma i skogen. Det är höstlov som gäller den här veckan och Adrian har också pallrat sig hit. Vi hasar runt i stugan, i vanlig ordning, ser på mysiga filmer, pysslar och pluggar. I förrgår kom världens sötaste ungar på besök (föräldrarna var också med på ett hörn...) och vi busade inne och ute och bakade paj. Sen åkte vi upp och hälsade på morrmorr och igår var vi med moster och Tommy på inspelningen av Så ska det låtas julspecial. Det var bra och kul, men julstämningen sitter i än, och det kanske är lite i tidigaste laget, även för mig. För att bota detta sitter jag och peppar inför nästa helgs halloweenfest. Det blir grejer, det.

Kamerasladden ligger visst kvar nere i Skåne, så några bildbevis blir det inte ännu, varken från resa eller höstlov. Men ni kan ju roa er med roligaste klippet från min nya favoritfilm; svart katt, vit katt. Ni som inte har sett den. gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar