onsdag 7 november 2012

Höstlov

Höstlov, världens näst mysigaste lov efter jullovet. Potatisplockarlovet vet jag ingenting om eftersom jag är för ung för att ha upplevt det. En hel vecka i skogen fick jag, med familj och trolovad, dock utan katt.


Förutom runthasande, mormorsbesök och Så ska det låta hann vi med att kasta löv...


...gå skogspromenad på trollberg i kvällssol...


...göra skattjakt åt lillasyster. Om det är någon som undrar varför Anki sitter i en gran så är det kråkan satt på tallekvist och inget annat!

 

...massproducera brickband...


...och klä hela familjen i dem...


Adrian drack sås...


...och jag gick på återbruksutställning i min finaste onesuitbodypiece.


Och så täljde jag en ölöppnare av en gammal en, efter att ha gått och luktat på den i en dag. 

Vidare såg vi massa bra filmer, åt massa god mat och gick och såg 1-2-3 Schtunks uppsättning av Hemsöborna i Västerås och skrattade tills vi kiknade. Trams, trams och åter trams. 

Sen åkte Anna till Oslo och jag till Skåne och Adrian till Tromsö och mamma till Malung och Johannes till Åsa och pappa blev kvar hemma. Själv. Utan katt. 

1 kommentar:

  1. Helt fantastiskt höstlov! Och helt fantastisk skattjakt :)

    SvaraRadera