söndag 11 november 2012

Monster Mash del 4; utklädnaderna (del 2)

Sista delen i min lilla halloweenfestsföljetong;

'

Sötaste paret...


...läskigaste paret...



...svartvitaste paret...


...och roligaste paret.


Själv var jag en fallen angel som hade ramlat långt och slagit sig ordentligt.


Så här såg jag ut på nära håll. Jag kammade faktiskt hem omröstningen om bästa utklädnad, men jag valde att ge bort priset till en som förtjänade det bättre.


Nämligen den här bruttan. En knivstucken Maria Montazami. Det bästa med henne var att hon var så fantastiskt in character typ hela tiden!


Ett sött troll och en läskig prinsessa...


...en allmänt läskig typ och självaste Zorro...


...och sist, men inte minns, äckelpäckelflickan från exorcisten!

Hipp hipp hurra för alla som var med och gjorde kvällen till bästa Monster Mash EVER!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt roligt att se, och jag har väntat!! Kram från moster

    SvaraRadera
  2. Skrev inte jag en kommentar här eller? Konstigt, kanske den försvann. Jaja, tror jag skrev något i stil med att din utklädnad var väldigt bra (såklart)! :) Och alltid lika kul att se en kavalkad av olika utklädnader!

    SvaraRadera