söndag 19 februari 2012

Bra Söndag

Mamma är på besök i Oslo. Bara det är ju, i sig, bra.

Vinterpromenad till våffelstuga. Bra



Klappning av get. Mer än bra.




Invigning av liftvaktsnowboardonepiece samt klättring av stubbträd. Oerhört bra.





Filmen Thale på bio. Filmen i sig var kanske inte så bra, men bio är bra, så bra.
Adde är och ser på Rammenstein med grabbarna vilket betyder att jag kan kolla på Så ska det låta-avsnittet med Galenskaparna innan jag somnar. Inte helt obra.

Sammanfattning av dagen: BRA



(Nu kanske ni tycker att det borde ligga en och annan bild här också, och det gör jag med, men kamerasladden är spårlöst försvunnen. Inte ett dugg bra. )

6 kommentarer:

  1. Hej! Nu när jag börjat få in vanan att kolla din blogg - har jag även läst upp valda delar för mormor, vilket uppskattades. Kram från moster

    SvaraRadera
  2. Du kan vara BRA! hälsar mamma
    som hade det så himla BRA

    SvaraRadera
  3. NI KAN VARA BRA ALLIHOPA!!!

    SvaraRadera
  4. framför allt, så är getter bra.

    SvaraRadera