söndag 18 december 2011

The land of soap and glory

För ett tag sen råkade jag komma över ett bodybutter, (en bodybutter?) av märket Soap and Glory. Sedan dess har jag varit närmare besatt av denna fantastiska doft. Att gå runt och lukta på mina egna armar har blivit något av en favoritaktivitet. Dessvärre är det inte, i likhet med vanligt smör, helt lätt att få tag på i detta land. I England däremot, finns det i överflöd.

                                              
God jul Mia önskar Mia!


Kommer inte helt osökt att tänka på Land of hope and glory med inga mindre än Turisas. Nostalgi.



Nu har jag tagit en dusch. Fyfan vad gott jag luktar. 

3 kommentarer:

  1. Du - jag ser fram emot att få ha dig i skogen ett tag. Nu kommer det att bli "Soap and Glory", nejlikor,rockbullar och juleklomp. Men inga fiskpinnar för det har vi inte i skogen - där hade han rätt, Asbjörn.
    Mor

    SvaraRadera
  2. JA! snart kommer jag med julen. Jag har en julgranside att vädra med er sen också...Visst är han söt, Asbjørn?

    SvaraRadera
  3. Jaså minsann. Det har jag också - en julgransidé alltså. Men det är så himla härligt med andras ideér!!!! Vi kör på den tycker jag. Ohörd är bra. Mor

    SvaraRadera