måndag 27 oktober 2008

...

25 april

Teknisk som jag är har jag lyckats totalkvadda datorn... sen trodde jag att jag kunde fixa den själv, och det behövs kanske inte någon beskrivning på hur det gick...för att göra en lång historia kort är jag nu mera datalös. MEN det gör ingenting, för tre mycket uppmuntrande saker har just hänt;

* Jag har kommit på att mitt nya jobb än så länge är så roligt att det knappt kan kallas för ett jobb. Jag har nu visserligen bara jobbat där en vecka nu, och det har varit jättestressigt, men nästan BARA kul. Alla andra som jobbar på Lektern verkar klockrena. Jag har dessutom fått världens fulaste solbränna på ena armen. Får vi bara mycket sol nu i sommar kan det bli hur bra som helst (ja, faktiskt HUR bra som helst..)

* Jag har börjat äta godis igen. I lite över en månad nu har jag envist försökt att sluta äta godis, det har väl funkat så där måste jag säga. Jag har inte ätit något "riktigt" godis, men istället ersatt det med kakor, saft och andra sockerhaltiga produkter. I förrgår när jag hade jobbat i över 12 timmar kom en av cheferna till baren med en stor godisskål och jag kunde inte hålla mig längre. Jag tar tillbaka allt jag någonsin sagt om att godis egentligen inte är så jävla gott, för det är det. Jag sitter just nu i skrivande stund och äter en sur päronflaska. Yes.

* Sist men inte minst är jag på väg till metalcamp! Världens bästa brorsa har i natt fixat biljetter så den 2 juli bär det av mot Slovenien! Jag tror inte det kan bli så mycket annat än bra. Nu är det bara att hoppas på att resten gör slag i saken och uppstyr sig.

För att sammanfatt mitt tillstånd mår jag som en prinsessa! Det hoppas jag att ni också gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar