måndag 27 oktober 2008

Bättre tider...

Här skulle jag egentligen skriva ett inlägg om soliga dagar på stranden med glass och manetkrig, båtturer med räkor och bad och fotbollsmatcher vid fästningen med öl och kroppsmålning, MEN jag orkar inte. I tisdags somnade världens finaste Bertil in, det kanske var dags och förmodligen det bästa för honom, men det är klart att man blir ledsen. Sen samma kväll blev jag av med min väska på en efterfest med bl.a tre bankkort, körkort, mobil, ipod och 2600 i cash....Jävligt drygt, men inte så mycket att göra åt. Nu tänkte jag sluta deppa och lägga det bakom mig. Hade en supermysig kväll igår, det började ösregna så vi stängde hela Lektern och gick på bio. Efter det tog vi en öl på Blue Note. Det är sant, jag lyckades verkligen ta EN öl,sen åkte jag hem och sov. Nu väntar en vecka med regn, så det lär inte bli så mycket jobb för min del. På måndag ska vi ta en sväng till tusenfryd och snart bär det av hem och till Peace & Love. Sen sommarens höjdpunkt, Metalcamp! Det kan inte bli annat än bra. Dessutom fick jag ett paket från USA idag, min kamera! Den ska jag leka med nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar