måndag 27 oktober 2008

Slavery - Fuck Yeah!

1 Maj

Igår regnade det, så inget jobb för min del. Spenderade precis hela dagen med att skriva en uppsats om slaveriet, det var tråkigt och mycket nedstämmande. Jag grät till och med en liten skvätt över stackars lilla Iqbal Masih. När det hela var avklarat och ivägmailat firade jag genom att köpa ett par skor. Hurra. Sen firade jag ännu mer med att dricka öl. Det var ju ändå valborg. Ännu mera hurra. Världens snyggaste Maddis och Maria (ni skulle se hennes ben...) har anlänt till Oslo och deras norska kompisar stod för förfesten. Lite besviken över den obefintliga brasan och att bowlingen i hallen aldrig blev av, men på det stora hela var det en mycket lyckad kväll. Svirade runt lite nere på stan sen fram till småtimmarna. Bland annat var vi inne en liten sväng på Onkel Donald, där jag egentligen skulla ha jobbat. Jag är glad att jag valde Lektern.

Idag mår jag som jag förtjänar, men vädergudarna var på min sida och fixade lite regn så jag slapp jobba. Det ryktas om spel- och mysdag/kväll här nere i källarna. Brudarna ska bara få nyktra till lite först så kommer de hit sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar